Upravljanje društvenim medijima

Preporučujemo

Uviđajući ulogu i značaj razmene informacija i poruka između potrošača putem Interneta, marketing menadžeri se sve više ugrađuju u društvene medije u okviru svojih internet marketing strategija i strategija integrisanih marketinških komunikacija. Sve je više marketinga putem društvenih medija, što uključuje niz marketinških strategija koje kompanije primenjuju kako bi pristupile takvim medijima.

Pored ušteda koje se ostvaruju, kompanijama se pruža mogućnost da kontrolišu razmenu znanja između velikog broja ljudi na globalnom tržištu. Prisustvo Vaše kompanije na društvenim mrežama može redovno i blagovremeno da informiše zainteresovane kupce o vrednostima na kojima se insistira i da im pruži informacije koje želite da podelite sa Vašim sadašnjim i budućim kupcima. Cilj je stvoriti pozitivne reakcije potrošača, ojačati brend i predstaviti ga globalnoj publici, kao što to rade na CokerNutKs Store-u. Pored izloženosti i interakcije sa ciljnom publikom, kompanija stvara osnovu za izgradnju i održavanje jedinstvenog imidža.

Kako koristiti društvene medije za svoj posao

Efikasna integracija društvenih medija u komunikacioni proces kompanije ograničena je sledećim faktorima: usklađenost interneta sa strateškim ciljevima i marketinškom strategijom kompanije, funkcionisanje marketinške organizacije, upotreba interneta, tehnička sofisticiranost. proizvoda/usluge, koordinaciju i učestalost komunikacije između informacionog sistema i marketinga, karakteristike potrošača (starost, obrazovanje, profesija) i važnost uspostavljanja odnosa sa njima. Kompanija koja želi da iskoristi prednost mora da obezbedi prisustvo na mestu gde ciljna javnost provodi vreme.
Komunikacija od usta do usta biće intenzivnija ako potrošači imaju informacije o proizvodima i kompanijama. Pored informacija koje pružaju njihovi sajtovi, kompanije često nude različite teme koje mogu biti od interesa za potrošače kroz različite odeljke. Neke kompanije nude malim grupama potrošača određenu ekskluzivnost i osećaj posebnosti.

Kako se odvojiti od drugih

Razgovor je sadržajniji i intenzivniji kada određeni brend predstavlja deo imidža potrošača jer se uklapa u njegov mentalni sklop. Emocionalna povezanost potrošača sa brendom može se u velikoj meri iskoristiti u dijalogu sa njima. Društveni mediji imaju značajno mesto u upravljanju uspešnim brendovima, jer obezbeđuju komunikaciju o glavnoj svrsi brenda. Podsticanje iskrene i otvorene komunikacije značajno povećava uključenost potrošača u probleme koji utiču na menadžment kompanije.

Društveni mediji pružaju mogućnost primene različitih tehnika promocije prodaje kako bi se stimulisalo kupovinu. Postavljanjem konkretnog problema koji učesnici moraju da reše ili pokažu određene veštine, stručno znanje ili spremnost (npr. slanje video zapisa proizvoda, fotografija, recepata, komentara), povećava se interesovanje potrošača, njihova posvećenost brendu i kompaniji.

Otkrivanje gde se vaši klijenti nalaze na internetu i interakcija sa njima na različitim sajtovima i aplikacijama društvenih medija (jedna koju preporučujemo je aplikacija Tutu) pomoći će vam da postanete broj jedan u svom poslu.

- Advertisement -spot_img

Poslednje objave