Najbolja četiri načina da poboljšate marketing za mala preduzeća?

Preporučujemo

Marketing je postao neophodan za opstanak svakog poslovanja. Ako ste vlasnik malog preduzeća, onda imate marketinšku strategiju za mala preduzeća. Ali, da bi se takmičio na današnjem tržištu, svaki vlasnik preduzeća treba da pojača svoje igre i primeni nove taktike koje će obezbediti veći prihod i stalne klijente. S obzirom na to da se marketing razvija dok govorimo, strategije malih preduzeća moraju da se promene. Ako želite da 2018. bude vaša najprofitabilnija godina, od vas se traži da uložite neko vreme u istraživanje, organizaciju i planiranje. Učenjem kako da poboljšate marketing, možete samo imati koristi i kasnije požnjeti nagrade.

Učite od konkurencije

Kada tražite načine da poboljšate svoj proces oglašavanja, obratite pažnju na svoje konkurente. Oni mogu biti vredan izvor informacija. Saznajte šta rade kako bi privukli nove klijente. Ako ste jedina kompanija u svojoj industriji, praćenje hladnih tragova, sa malim povratom, neće vam doneti finansijsku nezavisnost i stabilnost. Vreme je da pojačate svoju igru i učite od velikih igrača. Ne morate da vodite isti posao, ali taktike koje oni pružaju mogu biti od koristi i za vašu kompaniju. Na primer, ako vidite da vaši konkurenti objavljuju oglase na Facebook-u, možda biste razmislili da uradite isto.

Koristite izjave

Pre nego što ljudi ulože svoj novac u neki proizvod ili uslugu, vole da pogledaju onlajn recenzije. Ovo će im pomoći da potvrde svoju kupovinu. Kupci žele da znaju da troše na kvalitetne proizvode i žele da znaju da li je vaša ponuda bolja od one koju nude vaši rivali. Možete privući nove kupce tako što ćete dobiti recenziju od ljudi koji su već isprobali vaše usluge. Ove recenzije možete postaviti na više mesta, dodati ih na svoju veb lokaciju i stranicu društvenih medija. Možete imati poseban odeljak za svedočanstvo. Na kraju krajeva, oni će učiniti ključnu komponentu vaše veb stranice i učiniti je korisnijom nego ranije.

Ažurirajte nalog na društvenim mrežama

Verovatno znate da je marketing na društvenim mrežama od suštinskog značaja za vaš onlajn marketing. Milijarde ljudi koriste različite naloge društvenih medija, što vam pruža priliku da doprete do veće publike. Ali samo posedovanje naloga nije dovoljno. Morate da komunicirate sa svojim čitaocima i potencijalnim kupcima da biste ostvarili prodaju. Pre svega, ažurirajte sve informacije o vašoj kompaniji, uverite se da je vaša veb lokacija dodata, kao i adresa i aktuelni logo. Drugo, svaki dan postavljajte svež sadržaj. Česti postovi će vas držati ispred lica vašeg klijenta.

Poboljšajte svoje veštine

Uvek treba raditi na sebi. Postati stručnjak je dugoročni marketinški cilj za mala preduzeća, ali na kraju će se isplatiti. Pronađite lokalnu grupu u kojoj možete predstaviti svoje veštine i znanja, komunicirati sa drugim brendovima i započeti umrežavanje. Možete postati govornik na lokalnim događajima i sastancima. Na taj način ćete proširiti svoj uticaj, upoznati mnogo ljudi iz raznih delatnosti i promovisati svoje proizvode i usluge na najbolji mogući način.

- Advertisement -spot_img

Poslednje objave