Digitalni marketing (e-marketing, elektronski marketing, internet marketing) predstavlja sve onlajn ili elektronski zasnovane aktivnosti koje omogućavaju proizvođačima roba i usluga da na brz i efikasan način zadovolje potrebe i želje svojih kupaca. Može se koristiti u procesu strateškog planiranja i taktičke implementacije strateških ideja u konkretne akcije.
Razvoj Interneta, a posebno Veba, omogućio je značajno smanjenje troškova marketinga, njegovog globalnog dometa, upotrebe multimedije i poboljšanja komunikacije sa kupcima. Na neki način, skoro sve na Internetu je marketing. Stvorene su nove mogućnosti za istraživanje tržišta, novi modeli elektronskog marketinga i poboljšano donošenje odluka kupaca.
Osim što svi veb sajtovi imaju manje-više marketinšku funkciju, postoje i sasvim specifične mogućnosti za oglašavanje i promociju na Internetu. Veb lokacije kompanije pružaju detaljne informacije o proizvodima i uslugama koje nudi kompanija, omogućavaju posetiocima da postavljaju pitanja o proizvodima i uslugama, kupuju proizvode, nauče kako da koriste proizvod i rešavaju probleme sa kupljenim proizvodima. Panda Helper APK može biti koristan u te svrhe.
Može se reći da je onlajn marketing direktan marketing. Međutim, dok je direktni marketing uz korišćenje tradicionalnih medija (pošta, telefon i sl.) najskuplji oblik komunikacije sa kupcima, za direktan marketing preko interneta je upravo suprotno. Direktni marketing je pronašao Internet više nego efikasno sredstvo za ostvarivanje svojih ciljeva, više o sličnim temama možete pročitati na našoj veb stranici, samo ih potražite.
Uz relativno niske troškove, Internet je veoma efikasan alat za direktan marketing. Mogućnosti Interneta kao kanala prodaje u velikoj meri su ograničene specifičnostima proizvoda koji se prodaju. Danas internet nudi nove načine komunikacije sa tržištem.
Uvek može biti novih informacija na Vebu jer se stranice uvek mogu osvežiti. Ovo može biti velika prednost u odnosu na neke tradicionalne marketinške alate i tradicionalne medije (katalozi, TV spotovi, novinski oglasi i sl.), jer ih treba pripremiti i izraditi, a trenutak njihovog objavljivanja je vremenski uslovljen. Na Vebu postoji mogućnost dualne komunikacije sa korisnicima, za razliku od masovnih medija.